Jsme ideální místo pro Váš firemní večírek a firemní akci, kde můžete uspořádat oslavy, rauty, prezentace, narozeninové večírky, či se jen rozloučit s kolegou nebo přivítat nové posily v týmu.
- » Pro Vaše firemní a soukromé akce jsme schopni zarezervovat celý náš areál s kapacitou cca 600 osob
- » Vhodné pro firemní akce, oslavy, rauty, firemní večírky, soukromé akce a narozeninové večírky
- » Zajistíme catering přesně dle Vašich požadavků
- » Wi-Fi připojení k internetu
- » Klimatizované prostory
- » Prostory vybaveny reprosoustavami, dataprojektorem s velkou projekční plochou
- » Možnost vlastního zvukového
doprovodu na CD/MP3, k dispozici je také mikrofon - » Parkování přímo v areálu
- » Na vyžádání barmanská show, taneční vystoupení (salsa, cha-cha, jive, pole dance)
- » Možnost objednání DJs (všechny hudební styly)
- » Speciální večírek s cimbálovou hudbou, tradičními moravskými pokrmy a nápoji
- » Zařídíme Vám soutěže, které zabaví Vaše hosty na večírku (po domluvě)
- » Objednání interpreta dle Vaší volby
- » V případě potřeby možnost prodloužení pracovní doby
- » Vystavení faktury je samozřejmostí (jsme plátci DPH)
Aktuální nabídku a ceník naleznete na www.u-catering.cz.
PRONÁJEM KLUBU
Pronájem prostor klubu pro firemní večírky, oslavy a rauty je zpoplatněn částkou 2 500 Kč. (V ceně jsou zahrnuty energie, úklid, režijní náklady.)
Pronájem aparatury včetně světelných efektů, laseru a umělé mlhy stojí 2 500 Kč. Možnost domluvit DJ.